Alla inlägg under november 2009

Av Jessica - 12 november 2009 18:30




Varför ser ingen det?

är det verkligen bara ja

g som ser det?

Hur falsk denna människa är?

Eller så gör dom som jag.


 

 



Jag skrattar åt er små jävlar.

Jag sa till er, kom inte bönade till mig sen. jag varnade er.'




Men när ni en gång har börjat så försvinner han inte, han är som en igel.

ett virus. Man bli beroende och han försvinner ALDRIG ur ditt huvud..




Tro mej jag vet, jag vet..



Jag vet att ni läser detta, och jag vet hur det är, och dom andra. och sötnos du vet villka dom andra är :*




Fast lite komiskt är det och läsa på era bdbs hur han krossade er och allt xD

eller hur lollo XD?<3




JaJa tycker faktiskt synd om mig att jag oxå har varit en sån patetisk sak o_o


GOSH 0.o aja man var desperat på den tiden.


jag vet att du läser sötnos :*

Ganska patetisk att undvika mig bara för du inte vågar ta sanningen.

Och kom för fan inte säg att det är mitt fel, jag har försökt 3 gånger men nej du pallar aldrig,

allt är DITT fucking fel.







IAF

bio men killarna och moa imorgon!

2012



sen blir det malmö och träffa MASSA snüggingar.























I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us

And I'll save you from yourself


Av Jessica - 3 november 2009 21:43

nu ska jag börja skriva normala texter här o.0

som tydligen flera börja läsa min blogg xD


och sen har jag inga mera emo texter o_o


för jag vet att jag krossade dig sötnos :*

och just det

med krossa menar jag krossa ben :D HEHEHE

ja det där lät väldigt wannabe gangsta men ja jag bryr mig inte.






och och pungis är helt ner kärad.


jag älskar dig, jag är lyckligaste människan på jorden som får vara din och bara din<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


alla är unika.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards